هو الوکیل . . .

هو الوکیل . . .


خداوندا ! 

حال که شغلم با نام تو یکی است ٰ از تو می خواهم مرا بصیرتی بخشی تا بتوانم از آنچه حق است دفاع کنم. 

معبودم !

 به من بیاموز که تو در همه جا حاضر و ناظر بر اعمالم هستی، به من بیندیش و رهایم نکن . نمی خواهم رنگ و طعم سیب دنیایی لذت آخرت را از یادم برد. 

ای بی نیاز مطلق ! 

مرا چنان با این صفت خود مأنوس کن تا مبادا با زرق و برق و ثروت ظالم حق مظلوم را پایمال کنم. پروردگارا ! 

من بقای نعمت و خیرخواهی و دولت و عزت او را دوست دارم از تو می خواهم مرا در پیروزی بر لشگر کفر یاری کنی . پس صدایم را رساتر ، گام هایم را استوارتر و جسارتم را در راه رسیدن به حق افزون تر کن. خدایا ! فاخرترین ردای من ، عشق و خدمت به توست و به آفریدگان دردمند و تنهایت. تا وکیل به واسطه موکل و موکل به واسطه وکیل سعادتمند دنیا و آخرت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد