عارفی: نتایج آزمون سال 91 کانون‌های وکلا امروز اعلام می‌شود

اسکودا مقصر است، سازمان سنجش یا مسوولان قضایی؟!

سردرگمی مسوولان و بلاتکلیفی داوطلبان در اعلام نتایج آزمون وکالت 91

اعلام نتایج آزمون سال 91 کانون‌های وکلای دادگستری علی‌رغم پیش‌بینی مسوولان اسکودا و برنامه‌ریزی‌های سازمان سنجش، برای دومین روز متوالی هم‌چنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیرو پیگیری‌های فراوان داوطلبان آزمون سال 91 کانون‌های رسمی وکلای دادگستری ایران برای اعلام نتایج این آزمون و علی‌رغم اعلام مسوولان اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای ایران (اسکودا) مبنی بر اعلام این نتایج تا سوم دی‌ و سپس تمدید آن تا روز دوشنبه چهارم دی، به نظر می‌رسد نوعی ناهماهنگی که دلیل آن نیز به طور روشن از سوی هیچ یک از مسوولان مرتبط با این موضوع بیان نشده، اعلام نتایج آزمون وکالت سال 91 همچنان با تاخیر مواجه خواهد بود.

تماس‌های مکرر و پی‌نوشت‌های مراجعه‌کنندگان به سایت خبرگزاری دانشجویان ایران بر روی اخبار مرتبط با این موضوع، حکایت از دغدغه جدی داوطلبان در پیگیری و اعلام نتایج آزمون وکالت دارد که براین اساس پیگیری‌های خبرنگاران حقوقی ایسنا نیز برای پاسخ به این مطالبات، تاکنون هیچ نتیجه مشخصی نداشته است.

براساس آخرین گفت‌وگوی «علی مندنی‌پور» رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با خبرنگار ایسنا، ظاهرا آنچه که ناهماهنگی و عدم صدور دستور انتشار نتایج آزمون وکالت از سوی مسوولان قضایی خوانده شده، اعلام این نتایج را باز هم با تاخیر مواجه کرده است.

مندنی‌پور به خبرنگار ایسنا گفت که تاخیر اعلام نتایج آزمون وکالت به اتحادیه‌ی وکلا و کانون وکلای دادگستری مرکز مربوط نیست و سازمان سنجش منتظر دستور مسوولان قضایی برای اعلام نتایج آزمون وکالت امسال است.

وی هم‌چنین تاکید کرد که آزمون وکالت امسال در صحت و سلامت برگزار شد و سوالات آزمون واضح بود. وی از بازگو کردن جزییات بیشتر درباره علت تاخیر آزمون وکالت خودداری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد