رأی وحدت رویه شماره ۷۲۶ ـ ۲۷/۴/۱۳۹۱ هیأت عمومی دیوان عالی کشور

دیوان عالی کشور در رای وحدت رویه شماره 726 در دعاوی راجع به ثبت احوال دادگاه محل اقامت خوانده را صالح به رسیدگی دانست.

دیوان عالی کشور در رای وحدت رویه شماره 726 در دعاوی راجع به ثبت احوال دادگاه محل اقامت خوانده را صالح به رسیدگی دانست.


ماده ۴ قانون ثبت احوال مصوّب ۱۳۵۵ که دادگاه محل اقامت خواهان را صالح برای رسیدگی به دعاوی راجع به اسناد ثبت احوال اعلام کرده است برحسب مستفاد از ماده ۲۵ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی با مقررات این قانون مغایرت ندارد؛ بنا به مراتب رأی شعبه هجدهم دیوان عالی کشور که با این نظر انطباق دارد موافق قانون تشخیص و به اکثریت آراء تأیید می‌گردد. این رأی طبق ماده ۲۷۰ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری برای شعب دیوان عالی کشور و دادگاه‌ها لازم‌الاتباع است.


نظرات 3 + ارسال نظر
یکی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

مرررررررررررسی از وبلاگتتتتت

قابلا نداره

محمدحسنی شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.mohassani.persianblog.ir/

سلام
وبلاگ جالب و کاربردی را گردآوری نموده اید.
امیداست در توسعه و بسط دانش حقوقی موفق و مویدباشید.
ارادتمند محمدحسنی
http://mohammadhassani.ir/

سلام
لطف دارید

مجتبی یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://aleyasin79.blogfa.com

سلام خواهش می کنم کمکم کنید من دارم یه وبلاگ برای هیئتمون درست می کنم
اما دنبال یه اسلاید شو باحال هستم همه جا رو گشتم اما هیچی مثل مال شما ندیدم خواهش می کنم کمکم کنید رمز اسلاید شو وبلاگتون رو بدید و بگید کجا بزارمش و چطور عکس هاش رو عوض کنم
ثواب داره
یا حق

با سلام
رمز وبلاگتون را برام بزارید تا درست کنم براتون سرم شلوقه
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد