هر آنچه درباره مصاحبه کنکور دکتری باید بدانید/ فرمول نمره دهی به داوطلبان

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات نمره دهی آزمون دکتری در بخشی کتبی و سوابق علمی را اعلام کرد و گفت: در آزمون دکتری سال 93 تنها موضوع مصاحبه حضوری مطرح نیست و سوابق علمی مجموعه ای از مصاحبه حضوری، سوابق آموزشی و سوابق پژوهشی به عنوان 70 درصد نمره آزمون در نظر گرفته می شود.  ادامه مطلب ...

رأی وحدت رویه شماره ۷۳۱ هیأت عمومی دیوان عالی کشور

رأی وحدت رویه شماره ۷۳۱ هیأت عمومی دیوان عالی کشور در خصوص تعیین مرجع اظهارنظر در مورد آزادی مشروط

رأی وحدت رویه شماره ۷۳۱ ـ ۲۸/۸/۱۳۹۲ هیأت عمومی دیوان عالی کشور

 مقررات مربوط به پیشنهاد آزادی مشروط ناظر به اجرای احکام قطعی و لازم‌الاجراست و اظهارنظر قانونی درخصوص مورد هم علی‌الاصول با دادگاه صادرکننده حکم قطعی (اعم از بدوی یا تجدیدنظر) خواهد بود همچنان که در مقررات نیمه آزادی موضوع ماده ۵۷ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ نیز این امر مورد تصریح قرار گرفته است، لذا رأی شعبه نوزدهم دادگاه تجدیدنظر استان تهران در حدی که با این نظر انطباق دارد صحیح و قانونی تشخیص می‌گردد. این رأی مطابق ماده ۲۷۰ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری در موارد مشابه برای شعب دیوان عالی کشور و دادگاه‌ها لازم‌الاتباع است.

 هیأت عمومی دیوان عالی کشور

 
ادامه مطلب ...

کارنامه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد حقوق(سراسری) سال های گذشته

کارنامه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد حقوق(سراسری) سال های گذشته

شما می توانید با مقایشه کارنامه خود با این اطلاعات، رتبه خود را پیش بینی نمایید. اطلاعات ارائه شده براساس بانک اطلاعاتی داوطلبان سال قبل می باشد ، پس دقت داشته باشید که امکان تغییر در رتبه ها وجود دارد.  

ادامه مطلب ...